Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op Belsimpel.nl kan ik de Nokia Lumia 900 kopen voor 302 Euro terwijl Nokia.com voor 400 euro verkoopt. Is Belsimpel betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Heb op hun site gekeken. Het is een onderdeel van Mobiel Werkt BV. " MobielWerkt is het moederbedrijf van de webwinkels Belsimpel.nl & Metjelaptoponline.nl. MobielWerkt B.V. levert mobiele telecomdiensten voor een selecte groep klanten in de noordelijke regio. In de toekomst zal op MobielWerkt.nl een zakelijke telecom webwinkel gelanceerd worden gericht op het MKB. "

Als ik kijk naar de partijen met wie ze zaken doen, ziet het er betrouwbaar uit.

Wat ik mis op hun site, is het logo van 'Thuiswinkel waarborg'. Hoeft op zich niets te betekenen maar het geeft wel meer zekerheid. (Zie http://www.thuiswinkel.org/leden-thuiswinkel-waarborg) Overigens zie ik hetzelfde toestel op www.pdashop.nl staan (wel Thuiswinkel Waarborg) voor euro 349.-. Meer dan bij Belsimpel maar nog steeds veel minder dan de euro 400.- die je noemt.

Ik denk dat dit soort bedrijven deze populaire toestellen in bulkhoeveelheden inkoopt.
Computoon
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing