Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe heet de winkel van samsung net als de itunes en appstore bij iphone?

Ik wil overgaan naar de samsung galaxy s2. Bij de iphone heb je de appstore en itunes. Hoe heet het bij de samsung en kan je het downloaden.

Toegevoegd na 32 seconden:
PS: HOE ZET JE MUZIEK OP DE SAMSUNG??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
5.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je gebruikt de "winkel" van het besturingssysteem Android. Deze heet Play store en is standaard geinstalleerd op je smartphone. Ook kan je Play benaderen via google.nl
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je kan er muziek opzetten via usb van computer naar mobiel.
Maar in de 'Play Store' kun je ook een downloader downloaden en dan kun je zoeken naar een liedje, hij download hem dan automatisch op je mobiel.
Wel zo handig als je even geen computer binnen handbereik hebt.
Je hebt dan wel internet nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt het over Samsung. Dan blijft de vraag over; een Samsung-toestel met Android of met Windows Phone? Omdat Samsung vooral bekend is geworden met de Android Galaxy-toestellen, ga ik er van uit dat je deze bedoeld.

Samsung maakt gebruik van Google's mobiele besturingssysteem Android; alle Android-toestellen hebben dezelfde 'appstore' om applicaties uit te downloaden; de Play Store. Deze is, wanneer je een Android-mobiel koopt, voorgeïnstalleerd.
Apple gebruikt voor synchronisatie met een computer iTunes, Samsung gebruikt KIES. Dit is software van Samsung waarmee je je telefoon kunt verbinden met je computer.

Met deze software is het ook mogelijk om bestanden, zoals muziek, over te zetten van computer naar mobiel.

Je zet in je beschrijving dat je een Samsung Galaxy S2 wilt kopen. Een tip van mij; koop de Galaxy Nexus: dit toestel is (ook) gemaakt door Samsung, maar in samenwerking met Google. De specificaties zijn nagenoeg gelijk met die van de Samsung Galaxy S2, maar dit toestel ontvangt nog regelmatig updates.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding