Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

MMS versturen en ontvangen lukt niet meer, hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Bij ontvangst van een mms'je krijg ik een melding dat de details niet opgehaald kunnen worden. Versturen lukt eveneens niet, dan krijg ik te zien dat het mms'je niet verzonden kan worden. Een tijdje geleden had ik hetzelfde probleem, wat mijn zwager toen voor me opgelost heeft door (als ik me goed herinner) de internetinstellingen opnieuw op te vragen of iets dergelijks. Ik wil hem op dit tijdstip echter niet meer telefonisch lastig vallen, zelf kom ik er niet meer uit en de gebruiksaanwijzing van mijn telefoon, een Samsung C3050, biedt ook geen soelaas. Vandaar mijn vraag of iemand hier me misschien verder kan helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
948

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de website van je provider vind je vaak een SMS nummer waar je naar toe kan SMS-en, of met een tussenstap eerst je mobiele telefoon merk + type invoeren en dan je een SMSje op je telefoon krijgt, waarmee de provider je instellingen automatisch goed zet.

Dit zul je dan dus even moeten onderzoeken bij de website van je provider, daar je dit helaas niet in je vraag vermeld hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen probleem :)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding