Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand een goede verzekering voor telefoons?

Ik heb via internet een telefoon aanschaft en mijn abonnement geprolongeerd. Nu kan ik de verzekering die ik al had (Phonehouse- Lifeline) niet aanhouden omdat ik het toestel niet daar heb gekocht. Weet iemand een goede verzekering voor mijn telefoon? Ik wil heb graag allrisk verzekeren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
915

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tot 3 jaar geleden had ik een verzekering lopen via Harmony.
De tijd dat ik het had, werkt ik goed geholpen. Het enige waarvoor een telefoonverzekering goed voor is, is dat je verzekerd bent tegen eigen veroorzaakte schade en diefstal.
Voor de rest heb je in Europa recht op 3 jaar garantie.

Ik raad af om een abonnement af te sluiten voor een mobiele telefoon. Je betaald hier vanaf 10 euro per maand voor als je je wil verzekeren tegen eigen veroorzaakte schade. Je moet bij het afsluiten van zo'n contract de kleine letters zeer nadrukkelijk lezen. Er kunnen namelijk per reparatie extra kosten zijn verbonden. O.a. de consumentenbond heeft een artikel geschreven over mobiele verzekeringen, zie de 1e link.

Mocht je toch iets willen verzekeren en je hebt een eigen huis, breng dit dan onder bij een totaal pakket zoals Interpolis aanbied. In een van deze pakketten zijn persoonlijke eigendommen ook buitenshuis verzekerd (Kostbaarheden​verzekering). Zie link 2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zelf zit ik bij Pro Assist, hebben me al drie keer snel en professioneel geholpen. Ik heb geen idee hoe de kosten zich verhouden tot andere verzekeraars, maar ik betaal 23,85 per kwartaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wil niet lullig doen, maar denk dat zo'n verzekering meer kost als een nieuw mobieltje. Die krijg je toch overal gratis bij een nieuw abonnementje. Ook aanschaffen is steeds voordeliger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding