Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een blackberry 9790 en kan thuis niet op wifi er staat dan ''koppeling aan het netwerk is mislukt'' bij vrienden lukt het wel wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Enerzijds zou je moeten testen of je vrienden wel op jouw netwerk kunnen aanmelden. Mochten zij dit ook niet kunnen dan is het wellicht mogelijk dat je iets moet veranderen aan de instelling van je wifi modem/router/access point.
Een of meerdere van onderstaande moet de oplossing geven.
1. Verander de Encryptie soort in je wifi accespoint.
2. Verander de frequentie van je Wifi accespoint (er zijn er 12 en het kan zijn dat hij ook op Automatisch staat en een frequentie pakt die je telefoon niet goed kan ontvangen.
3. Verander het wifi wachtwoord voor je accespoint in iets zonder leestekens mogelijk kan je BB hier niet zo goed mee om gaan.

Let wel bij op dat je bij al de 3 mogelijkheden de op al je computers het wifi access point opnieuw moet configureren.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja anderen kunnen wel gewoon bij mij thuis op wifi, het ligt aan mijn blackberry. Ik snap dat gedoe niet van router instellen enzo, kan ik niet iets in de instellingen veranderen van mijn blackberry zodat hij het wel doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht dat er dan iets aan de Software van je BB Beschadigd is.
Je zou in dat geval even kunnen kijken of er een nieuwere software versie voor je BlackBerry bestaat, dit gaat als volgt. Als je de Desktop manager niet hebt dien je vanaf http://www.blackBerry.com eerst de laatste Desktop manager op je PC te installeren. Daarna kan je vanaf: http://us.blackberry.com/support/downloads/download_sites.jsp De laatste software versie downloaden van een Nederlandse operator voor je telefoon.
Overigens maakt het niet uit van welke provider je de software versie download zolang je maar een versie download die Multi-language is. Mocht na installatie er van Nederlands nog niet bij de opties staan dan zou ik even in de Desktop manager bij componentenbeheer de taalpack installeren.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: