Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Samsung Omnia i900, kopen of niet ?

Ik zit te twijfelen of ik de Samung Omnia zal kopen, als ik zo de recentie's op internet doorlees lijkt het me niet zo'n heel goed toestel. Vooral de batterijduur blijkt uit die recentie's niet zo lang te zijn.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Eigenlijk heb ik totaal geen problemen met de Samsung Omnia. Ik bezit hem nu ruim 12 maanden en ben er erg blij mee.

Nog nooit problemen gehad. Aan het begin had ik wel last van korte batterijduur, maar na een paar maanden werkt het steeds beter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Niet kopen. Je hebt er al niet zo een goed gevoel bij dus dan moet je hem sowieso al niet kopen. Want elk ander dingetje wat dan niet zo naar je zin zal zijn reken je veel zwaarder aan omdat je er al een negatief gevoel bij hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kan je van harte aanbevelen om een Android toestel te kopen. Kijk eens naar de Motorola Milestone. Ik heb er eentje en woorden schieten tekort.
AWM
15 jaar geleden
Niet kopen! Ken meerdere mensen die grote spijt kregen achteraf! Ik zou lekker voor een Iphone gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ook een samsung omnia qwerty en ik ben heel erg tevreden. Batterij gaat nu wel snel leeg maar dat komt meer omdat ik nog steeds de telefoon aan het ontdekken ben. Ik kan hem je zeker aanbevelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing