Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn iPhone 4 is kapot. Het toestel geeft geen geluid bij het over gaan van de telefoon, maar bijvoorbeeld wel bij de wekker? Welk onderdeel is kapot?

De vibratie switch doet het ook niet meer. NB ik heb bij de instellingen al geprobeerd het volume aan te passen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is alleen het knopje aan de zijkant kapot. Wanneer je de telefoon op stil zet zul je geen geluid horen bij het overgaan van de telefoon, toetsaanslagen of app-geluiden. De wekker blijft echter wel gewoon afgaan. De knop is waarschijnlijk stuk gegaan toen hij in de stille modus stond. Alleen dat knopje dient dus vervangen te worden. Het kapotte knopje is samen met de hoofdtelefoonaansluiting en volumeknoppen verbonden aan het moederbord. Via onderstaande link kun je zien welk onderdeel je nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als het niet komt doordat je je iPhone hebt laten vallen, kan je naar de Apple store in Amsterdam gaan. Zij repareren hem dan meestal gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stef allereerst bedankt voor je rappe response. Ik weet dat en waar ik 'm kan laten repareren, maar wil graag weten welk onderdeel vervangen moet worden.
Probeer eens dit: je koptelefoontje er in en er uit. Het kan helpen. Mijn man heeft dit ook een paar keer gehad. Of het nou door een vuiltje kwam of doordat hij op 'headphones' staat weten we niet...maar opeens was het probleem verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding