Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe voeg ik een nieuw email account toe via mijn iPhone?

Hoe voeg in een nieuwe email account toe, via mijn iPhone. En wat is dan smpt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

http://iphoneinstellingen.nl/2009/instellingen/email-instellen/mailaccount-instellen-op-je-iphone/

http://www.networking4all.com/nl/helpdesk/email/smtp+servers/

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de eerste site staat heel netjes stapsgewijs + uitleg hoe je een nieuw email account kunt toevoegen aan je iphone..

En op de tweede site staan alle smtp servers van nederland + de gegevens die je dan op je telefoon moet invullen..

Al kun je een hoop accounts al standaard door je iphone in laten vullen (zoals gmail & hotmail)

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een nieuwe account toevoegen gaat als volgt:

Instellingen->e-mail, contacten, agenda's->Voeg account toe.

Selecteer hier welk type account het is. Mocht deze niet voorkomen in de lijst kies dan ander.

webmail accounts zoals bedrijven en scholen die gebruiken maken meestal gebruik van Exchange.

Overige accounts zoals ziggo, kpn etc kun je via overige toevoegen.

SMTP, Simple Mail Transfer Protocol, is een standaard die gebruikt wordt voor het versturen van e-mails. Informeer bij de aanbieder waar je je mailadres hebt geregistreerd wat de smtp server is. dit lijkt meestal op smtp.(jouserver).nl

Verder zijn de inloggegevens van SMTP gelijk aan de inloggegevens van je mailaccount.

Mocht je er niet uitkomen laat dan even weten welke mailserver je gebruikt en dan post ik de instellingen daarvan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gmail account is eenvoudig te voegen. Instellingen->e-mail, contacten, agenda’s->Voeg account toe-> gmail. Hier vul je de gegevens van je email account in. Staat de optie gmail er niet bij zorg er dan voor dat je op de laatst mogelijke versie van iOS draait. De instellingen van gmail staan standaard in de iphone. De volgende instellingen moet je zien: e-mail: je e-mail adres
Server: m.google.com
Domein: leeg laten
Gebruikersnaam: je volledige email adres inc @gmail.com
Wachtwoord: je wachtwoord
SSL: aan
S/MIME:uit Veel succes

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding