Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Oplader van Samsung Gio werkt niet goed?

Als ik mijn oplader in mijn mobiel doe en hem zegmaar stevig erin vast hou dan laad hij wel gewoon op, maar als ik mijn hand dan los la stopt hij er weer mee.

Ik heb al de batterij eruit en weer in gedaan en ook een ander stopcontact geprobeerd maar het blijft het zelfde.

Ik heb mijn mobiel net 2 maanden en vind het wel raar dat de oplader nu al kapot is.
of kan het zijn dat het gedeelte van de mobiel waar ik de oplader in moet doen kapot is?

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
963

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit probleem komt wel vaker voor, en meestal is de oorzaak dat je mobiel is gevallen zo niet dan zou ik het op sturen naar iemand die het kan repareren.
Maar als jij een garantie op jouw mobiel hebt dan kan je hem gratis laten repareren. Want dit is de fout van jouw mobiel.
;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat er een draadbreuk in het snoer van je oplader zit. Als je het snoer bijvoorbeeld strak oprolt kan het breken en de verbindingen in het snoer loslaten. Als je het snoer dan op een bepaalde manier beetpakt, heeft hij weer verbinding en doet hij het dus weer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij eerder een fout aan de verbinding tss de connector en de printplaat, waarschijnlijk een los gekomen of slecht solduurpunt. Mogelijks een draadje los in het stekkertje met dezelfde oorzaak.
Gezien die maar 2 maand oud is kan het bijna niet aan de contactpunten zelf liggen.
Maar een ding is zeker, terug binnen geven voor herstelling / vervanging in garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer hem eens op te laden mbv de bijgeleverde usb kabel op uw computer/laptop.
Werkt hij nu wel dan ligt het probleem bij de stekker van uw lader.
Blijft het probleem, dan ligt het aan de aansluiting in uw Gio.
Gezien dat u uw toestel nog maar net twee maanden hebt valt deze dus nog onder de garantie en kunt u daarop gewoon terugvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding