Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het navigatiesysteem van de Samsung is gratis maar kost wel data tijdens het rijden..... wat houden die data-kosten concreet in?

Als ik tijdens het rijden het navigatiesysteem gebruik, hoeveel mb kost me dat? Ik heb een abonnement voor €30,- per maand. Bij KPN winkel wisten ze me dat niet te vertellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
618

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een collega van mij had het perongeluk aan laten staan met de auto naar Oostenrijk. Die was € 2.500 kwijt aan data kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een navigatie-app op je Samsung telefoon.
Als de kaarten niet lokaal op je telefoon/SD card staan, dan wordt tijdens het rijden de kaart stukje bij beetje gedownload. Dit geeft dus dataverbruik.
Als je een abbo hebt incl ombeperkt internet, heb je binnen NL geen probleem: rijden maar.
Let er wel op dat als je geen data-abbo hebt óf je rijd de grens over, dat het dataverkeer je erg duur kan komen staan.
De datakosten zijn de standaard kosten per Mb van je provider (KPN dus). De tarieven staan vast op de website van KPN Mobiel. Dat had de KPN medewerker je moeten kunnen vertellen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding