Abonnement van Telfort aangevraagd via GSMWeb. Wil aanvraag annuleren. Kan dat ?
Abonnement van Telfort aangevraagd via GSMWeb. Toen bleek dat er voor het toestel betaald diende te betalen heb ik een dag na het verzenden van het contract via de mail opgezegd. Echter beweerd GSMWeb dat het niet meer geannuleerd kan worden, omdat het contract reeds naar hun (GSMweb) verzonden was en dat ik dat diende te regelen met mijn Provider Telfort. Contact gehad met Telfort hieromtrent, maar die beweren dat ik het via GSMWeb dien te annuleren, hoewel ik wel van telfort facturen, in gebreke stelling en daardoor beeindiging contract heb ontvangen en doorverwezen naar Lindorff Incasso bureau en dat allemaal terwijl Telfort beweerd geen contract van GSMWeb te hebben ontvangen en GSMWeb op hun beurd verwijzen mij weer naar Telfort, maar intussen krijg ik wel dreigbrieven van het Incasso bureau.
Kunt u mij hiermee helpen. Heb ik enig recht aangezien ik meteen binnen 1 week gelijk heb aangegeven dat ik mij er niet van bewust was dat ik moest betalen voor het toestel.
Ik ben echt ten einde raad en weet absoluut niet wat te doen. Heb al meerder malen brieven verzonden naar GSMWeb, Telfort en Lindorff met mijn kant van het verhaal, maar niets helpt...volgens Lindorff MOET ik betalen..
Bij voorbaat dank !
Toegevoegd na 1 dag:
GSMWeb zegt nu :
Daar u akkoord bent gegaan met een dienst op afstand komen de 7 dagen bedenktijd te vervallen zodra u het contract ondergetekend retour stuurt..
Klopt dit en heb ik nu dan geen enkel recht....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.