Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn gsm (samsung galaxy) doet ineens raar, ik kan niet meer bellen/sms'en en ontvang ook niets meer.Hij vraagt mijn tel.wachtwoord niet meer. Help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien dat je je telefoon een keer terug moet zetten naar fabrieksinstellingen. In de telefoonzaak kunnen ze er ook nieuwe software opzetten. Dan zijn vaak de meeste problemen verholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haal het klepje eruit en verwijder de batterij en je simkaart.

Doe de batterij er weer in en start de telefoon op. Dan doe je je telefoon uit, de simkaart er weer in en je telefoon weer aan. Alles zou nu weer moeten werken.

Als dit ook niet werkt dan ga je er mee naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Zij kunnen hem voor je restten zodat hij terug gezet word naar de fabrieksinstellingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreesde al voor zo'n antwoord. De gsm is van mijn moeder, betwijfel of zij nog weet waar ze hem heeft gekocht en blijkbaar is de garantie al voorbij. Zal een nieuwe moeten kopen. Toch hartelijk bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het resetten van een telefoon kost nog geen uur en is meestal gratis. De samsung galaxy bestaat nog niet zo lang dat je niet meer weet waar ie gekocht is? :P Hoe dan ook: voor een klein bedrag kan elke telefoonwinkel hem resetten.
Het klinkt als een defecte sim-kaart. Je kunt bij je provider een vervangende kaart aanvragen.

Toegevoegd na 32 minuten:
Je kunt dit even testen door een andere simkaart in de telefoon te doen. Of de huidige simkaart proberen in een andere telefoon.
(Lees meer...)
bamibal
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding