Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag ik het RAM-geheugen wissen op mijn telefoon?

Hallo, ik heb een vraag: Ik sluit altijd alle applicaties op mijn mobiel, maar er staat steeds een balkje onderaan mn scherm waar staat hoeveel RAM-geheugen er is gebruikt. Er staat ook dat ik het kan wissen, maar mag dit? Mijn mobiel is een Samsung Galaxy Young. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit kan geen kwaad. Zoals je op je telefoon kunt lezen, worden bepaalde actieve applicaties gesloten. Je moet dus wel eerst je gegevens opslaan voordat je het RAM-geheugen wist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat ze meer het wordt opruimen/schoonmaken bedoelen. Dus dat ze alle niet nodige applicaties en die te sluiten vallen zullen sluiten. Denk hierbij aan bijvoorbeeld games of dergelijke applicaties gedownload uit Google Play Store. Het kan wel mogelijk zijn dat je je telefoon opnieuw moet opstarten om sommige applicaties weer correct te kunnen gebruiken omdat ze natuurlijk afgesloten zijn. Dit zou een enige probleem kunnen vormen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding