Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn HTC Sensation geeft telkens aan dat er geen SD kaart aanwezig is, terwijl dit wel het geval is. Help?

Ik heb al een andere SD kaart erin gedaan, maar ook bij deze geeft hij aan dat er niets in zit. Nu kan ik geen foto's meer maken en niets downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat er teveel speling is waardoor de SD kaart niet volledig vast zit. Ik neem aan dat je hem niet verkeerd om erin gedaan hebt. Mocht je nog garantie hebben dan zou ik er even mee terug gaan. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Merkwaardig.
Ik zou inderdaad even kijken of de sdkaart er écht goed in zit. Mocht dit het geval zijn en doet de kaart het nog steeds niet kan je kijken of je de sdkaart ziet via de computer. Dit kan met een adapter of via de telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft deze sd kaart en/of de voorgaande het eerst wel gedaan op je HTC Sensation?

Zoniet, dan zou het kunnen dat hij de verkeerde bestands-formaat-indeling heeft. Harde schijven, sd kaarten, e.d. kunnen op 3 manieren geformatteerd worden; FAT16, FAT32 of NTFS.

Ik weet niet welk formaat geschikt is voor HTC, maar wellicht ligt de oorzaak hier, aangezien je hem wel gewoon op je computer kan zien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing