Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

iPhone gedeblokkeerd en nu doet mijn simkaart 't niet meer?

Mijn iPhone is laatst gestolen, en daarom heb ik heb laten blokkeren. Maar nu hij weer terecht is heb ik hem weer laten de-blokkeren. Alles doet het nu gewoon weer, alleen krijg ik linksboven het bericht ''geen simkaart''. En ik blijf gewoon whats-app berichten ontvangen, ik heb hem al aan & uit gezet meerdere keren maar het blijft hetzelfde. Ik had dus vodafone gebeld en die zeiden dat ik de batterij erin & uit moest doen, maar dit gaat dus niet zo makkelijk bij een iPhone.. Iemand andere manieren of zo? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
654

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik ben geen appelloog, maar is er niet ergens een optie dat je hem terug kan zetten naar de fabrieksinstellingen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst:

Voor whatsapp heb je geen simkaart nodig, alleen een telefoon met internet. en op het moment van aanmelden een simkaart/telefoonnummer.

Dan,

Wanneer komt de simkaart fout?Voor of nadat je de pincode van de de simkaart moet invoeren?

Is dit erna?
Vraag even na bij Vodaphone of je simkaart wel gedeblokkeerd is.

Is het ervoor? Haal je simkaart eruit, even goed schoonwrijven en de kaart er weer terug insteken. Vaak helpt dit.

Anders? Even mee naar de winkel van je provider. Daar kunnen ze je verder helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding