Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de vergoeding die Vodafone geeft aan klanten naar aanleiding van de storing afgelopen week?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwste ipad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker antwoord -.-

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vodafone weet nog niet waarmee ze de getroffen klanten 'tegemoet gaan komen.' Ik zit zelf ook bij Vodafone, en wordt op de hoogte gehouden via de mail. Je kunt de laatste mail vinden op de pagina in de bron.

Toegevoegd na 2 dagen:
Vodafone heeft vandaag bekend gemaakt dat alle gebruikers van hun netwerk van 2 mei t/m 5 mei gratis mogen bellen en SMS'en.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het bellen en SMS'en is overigens alleen gratis binnen Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag 2-5 mei gratis bellen en sms-en naar alle mobiele en vaste telefoonnummers binnen Nederland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me geen goede vergoeding door vodafone. Wat nou als je altijd al onder je telefoonabonnement bleef met belminuten en smsen. Dan heb je helemaal niets aan deze 'compensatie'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding