Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is mijn bestelde abbo nog geldig?

Ik heb gisteren een web-only deal besteld:

http://www.phonehouse.nl/abonnement/samsung/galaxysii/vodafone-bel-sms-websmart/100/1jaar/?icmp=100001_sii_vod

Maar donderdag en die dagen ervoor stond er dat het toestelprijs gratis is, maar nu ik vandaag kijk zie ik die actie niet meer, maar heb ik hem via een link waar ik eerder een vraag had gesteld het weer teruggevonden en nu staat er opeens dat de toestelprijs: €339,- is.

Stel dat de koerier bij mij aan de deur komt en ik de contract lees en er staat bij dat ik 339 euro moet bijbetalen i.pv. 0 euro wat er eerst stond bij de webdeal. Dan kan ik het toch gewoon weigeren en is er niks meer aan de hand? Ik heb tenslotte niks ondertekend.

Want als het echt 339 is dan koop ik het natuurlijk niet en onderteken ik niks. En dan hebben ze toch niks meer te zeggen omdat ik niks heb gekocht en worden er toch geen extra kosten etc. in verband gebracht omdat ik het annuleer.

Ik hoop snel wat te horen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Powergen
12 jaar geleden
Jij denkt zeker dat je toestel gratis is he... dan heb je het mooi mis. Wss heb je nu een abbo die nog duurder is dan 339 euro bij elkaar!
Powergen
12 jaar geleden
Als je ook goed leest kost het toestel zelfs 549 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op je rekening die je gehad moet hebben. Daar staat precies wat je waarvoor hebt betaald.
Als je een 'gratis' toestel hebt betaal je door het abonnement meestal minimaal de helft meer tot het dubbele.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de e-mail die ik had ontvangen staat er bij toestelprijs: €0,- dusja.. Ik ga ze maar denk eens even bellen en anders annuleer ik de bestelling gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Update: Ik heb gesproken met iemand van The Phone House en mijn abbo is idd nog geldig. Omdat er heel veel bestelling waren voor deze actie hebben ze het offline gehaald. En iedereen die nog de abbo had besteld toen het online was heeft dus geluk dat ze niet een dagje hadden gewacht, want nu hoef ik dus geen 339 euro bij te betalen :) alleen i.v.m drukte moet ik wel max. 2 weken wachten i.p.v. 24 uur maar liever dat dan 339 extra :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het online hebt besteld, dan geld er altijd nog een afkoelingsperiode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat bedoel je precies met de afkoelingsperiode?
Powergen
12 jaar geleden
Keizz... jij betaalt meer dan 339 euro ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

U betaald de prijs die op het moment van aanschaf is aangegeven, tussentijdse prijswijzigen ( zowel goedkoper als duurder ) mogen niet doorgevoerd worden.
U heeft het product immers gekocht voor die prijs.

Voor wat uw tweede vraag betreft heeft dit wat voeten in de aarde.
Als u van mening bent dat u misleid bent hoeft u niets te betalen en mag u het product weigeren.
U dient dat natuurlijk wel te staven ( bewijzen ).

Normaliter heeft u een bedenktijd als u koopt op afstand, doch hier valt dit product niet onder.

Dergelijke zaken zijn ook opgenomen in de algemene voorwaarden.
Lees deze eerst eer u tekent.

http://www.telecomvergelijker.nl/gidsen/1493/voortijdig-opzeggen-mobiel-abonnement.html

Toegevoegd na 6 minuten:
Gevonden.
Algemene voorwaarden TPC artikel 14.1

Artikel 14 Ontbinding
14.1 Nadat een Overeenkomst op afstand tot stand is gekomen, kan een Consument deze binnen veertien (14) dagen na ontvangst van de Producten kosteloos ontbinden.

14.2 In geval van ontbinding als omschreven in artikel 14.1 dient de Consument de bestelde Producten retour te zenden aan TPH, waarna TPH het door de Consument betaalde factuurbedrag binnen dertig (30) dagen zal restitueren aan de Consument.

14.3 Het recht van ontbinding binnen de in artikel 14.1 gestelde termijn kan niet worden uitgeoefend door een Bedrijf. Eveneens kan een Consument geen aanspraak maken op dit recht indien de geleverde Producten naar persoonlijke voorkeur van de Consument zijn vervaardigd of indien de bestelde Producten naar hun aard niet kunnen worden teruggenomen.

14.4 In aanvulling op hetgeen bepaald in artikel

14.3 kan de Consument de Overeenkomst op afstand ook niet ontbinden indien het Product beschadigd is of een ander aan de Consument toe te rekenen gebrek vertoont.

Algemene voorwaarden PhoneHouse
http://www.phonehouse.nl/winkel-voorwaarden/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: