Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke mobiele provider kan men het beste nemen m.b.t. de prijs wanneer er wordt gezocht naar een kleine Internetbundel met sms? (prepaid)

Ik heb op dit moment Blyk, maar hier wil ik graag van weg aangezien ik al €10,- betaal voor 100 Mb internet (wat ooit al 250 Mb was) en nu krijg ik ook nog geen 1000 gratis sms'jes meer.

Ik bel of sms niet veel, maar ik moet wel de mogelijkheid hebben om iemand te sms'en wanneer iemand me wat vraagt. Bovendien wil ik graag een paar Mb internet op mijn mobiel. Ik hoef niet veel, ik ben nog nooit over de 100 Mb gegaan, maar 250 Mb schikt mij toch beter.

Bovendien moet er natuurlijk goed ontvangst zijn. Nu weet ik dat Vodafone het uitstekend doet, maar daar kost zo'n Blox geloof ik net zoveel als bij Blyk (aangezien Blyk gerelateerd is aan Vodafone).

Heeft iemand hier ideeën voor? Het liefst betaal ik ongeveer €10 voor internet en sms per maand, maar zonder abonnement want ik wil niet het risico lopen dat ik er overheen ga.

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

m'n nicht gebruikt volgens mij vodafone, als je daar 20 euro opwaardeert krijg je 500 sms'jes gratig maar hoe het met internet zit weet ik niet, ik zit ook al heel lang bij vodafone en ben er best wel blij mee, maar ik gebruik voor internet gewoon wifi.
veel succes met zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prepaid geef je het voordeel dat je idd geen risico loopt dat je buiten je tegoed zou verbruiken, het grote nadeel is dat je veel te veel betaald voor je tikken. Als je bv een Vodafone Bel/SMS/WEB schep abb zou pakken heb je 180min/sms en 250MB data bundel voor 11euro, vergelijk deze volume met een prepaid dan schrik je daarvan. En met My Vodafone kun je uitstekend je gedrag real time monitoren en hoef je niet bang te zijn dat je een toren hoge rekening zou krijgen, ga je naar het buitenland zet dan data Roaming uit en probeer daarnaast zo veel mogelijk wifi punten in te stellen, als je bv thuis komt ga je automatische over op wifi. Je prepaid overzetten naar postpaid (nummerbehoud) is binnen een paar dagen geregeld, dit zou ik je aanraden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tele2 sim only is dik het goedkoopste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen kijk eens naar een simonly abonnement van Simpel. Daar heb je ook de keuze voor bv 200 MB voor maar 5 euro. De hoogte van je belminuten en smsjes kun je ook zelf instellen. http://www.gsmprijzen.nl/sim-only/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing