Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom hanteren veel bedrijven en zorginstellingen geheime telefoonnummers ?

ik heb een nummermelder op mijn telefoon en begrijp, dat b.v. alleenstaande vrouwen niet graag hun telefoonnummer vrijgeven, maar als ik wordt gebeld door de dokter of de GGZ of wat voor bedrijf ook, wil ik graag weten wie aan de andere kant zit. op die manier kan ik ook spam telefoon niet uit de weg gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
824
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Spam voorkom je door je te registreren in het belmenietregister. Dat werkt enorm goed. Ik krijg NOOOOOOOOOOOOOOOIT meer spam telefoontjes. https://www.bel-me-niet.nl/ Je kan in een keer twee telefoonnummers opgeven, mijn vriendin wordt dus ook nooit meer gebeld :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, mijn ervaringen zijn anders. Ik heb me al tig x aangemeld en wordt nog steeds gebeld. Als ik dat tegen zon idioot zeg krijg ik als antw dat ik me opnieuw jan aanmelden,
Fijn dat het bij jou wel werkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik hoor vaker mensen er negatief over, het is ook een paar keer in het nieuws geweest dat aanmeldingen van een bepaalde periode niet goed in het register gekomen zijn oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hiertegen een klacht indienen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is puur omdat de bedrijven niet rechtstreeks willen worden lastiggevallen. Daarom heb zij vaak administratieve punten of callcenters in het leven geroepen. Ook kunnen de klanten via contactformulieren hun vragen, opmerkingen en grieven kwijt. Dit alles om er voor te zorgen dat de medewerk(st)ers niet rechtstreeks worden aangesproken en dat hun werkzaamheden worden onderbroken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

deze bedrijven willen alle telefoon binnen laten komen via het algemene nummer. als ze het nummer wel zouden tonen zou je het directe nummer van de beller zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding