Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Klopt het dat KPN klantvriendelijker en een betere dekking heeft dan Vodafone?

Want binnenkort neem ik een sim only abbonement en ik wil dan natuurlijk een uitstekende spraak kwaliteit. En een goede dekking. En een klantvriendelijke klantenservice.

Maar wat me natuurlijk dwars zit dat ik de ene keer goeie dingen hoor over KPN bijvoorbeeld....en de andere keer negatieve dingen over KPN...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is best moeilijk hoor ............ smaken verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohh... Gaat moeilijk worden voor mij.... ;(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grrrrrrrrrrrrrr! Ik twijfel super erg! ;9
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben weg bij vodafone gegaan door hun arrogante houding en hun onklantvriendelijke gedrag, daarnaast betaal je echt te veel.
Kpn bevalt me nu veel beter. Als ik vragen of problemen heb loop ik ff naar de winkel. En wordt dan super geholpen. En ik kan mn simonly abb gewoon aanpassen als ik wil. ( dus meer of minder minuten)
Nooit geen dekking. Weinig storingen.
Ik zou dus zeggen kpn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmmm......... Maar de onderstaande zegt opeens dat de dekking van Vodafone juist goed is?.....maar jij klonk wel wat enthousaster.....!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

op dit moment is KPN de enige provider met HD voice.
voor de juiste spraak kwaliteit moet je dus bij kpn zijn

http://tweakers.net/nieuws/80461/kpn-activeert-hd-voice-permanent-op-hele-netwerk.html
in dit artikel zie je een overzicht met welke telefoons het ondersteunen.

maar verder zijn eigenlijk alle providers in nederland hetzelfde, zowel qua spraakkwaliteit als helpdesk. Alleen met een zakelijk abonnement is de klantenservice goed te noemen.

Eigenlijk moet je voor klantenservice gewoon naar een forum toe gaan en niet met de klantenservice gaan bellen.
elke provider heeft tegenwoordig een forum waarop ook medewerkers van het bedrijf reageren.

http://forum.vodafone.nl/
https://forum.t-mobile.nl/
http://forum.kpn.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HD voice is interessant....maar het dikke probleem is dat ik binnenkort een Htc one v ga aanschaffen.....maar die ondersteunt geen HD voice ;(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey Jeroen. Ik heb maar uiteindelijk gekozen voor een KPN sim only abbonement want dat beviel me beter! Bedankt voor het helpen! ;D

Andere antwoorden (3)

Wij zelf zijn over gestapt van KPN maar vodafone en we hebben qua kwaliteit geen verschil gemerkt, beide providers leveren goed kwaliteit!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Best vreemd?......want ik zie redelijk veel klachten over deze 2 providers? Redelijk bizar... ;o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn over elke provider klachten, zoek gewoon uit welke de minste klachten heeft of de klachten waarmee je kan leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad ja, maar wij hadden altijd bereik en konden elkaar goed verstaan dus geen problemen hier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom hoor ik dan van 'mensen kiezen alleen KPN puur voor de merknaam' En dan hoor ik dan dit weer 'Vodafone geeft slechts geringe dekking' En t-mobile is sowieso slecht....die netwerk mag van mij uitgeroeid worden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet, ik deel slechts mijn ervaringen over deze providers. Ik hoop dat ik je genoeg heb geholpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je hulp in ieder geval!
Ik hoor vaak klachten over de dekking van Vodafone. KPN maakt zelf reclame voor hun goede dekking.
Over de klantenservice weet ik niks. Wel merk ik dat Kpn vaak de eerste is om klantonvriendelijke maatregelen te nemen zoals afrekenen per minuut.
Overigens kan je ook Telfort bij je vergelijking betrekken omdat die van het KPN netwerk gebruik maken. En zo zijn er nog meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar op hun site staat dat er per seconde wordt afgerekend bij sim inkt abbonementen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel sim only abbonementen... XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde te zeggen dat KPN vaak als eerste klantonvriendelijke maatregelen neemt. Het voorbeeld dat ik gaf was uit het verleden, en kan nu niet meer actueel zijn. Ook was KPN de eerste die niet gebruikt beltegoed liet vervallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ohhhh....oké! Nu snap ik het beter! Bedankt voor het uitlegje!
Ik heb zelf vodafone en nooit geen problemen gehad wat betreft de dekking
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding