Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik weer smsjes ontvangen?

Ik heb een Samsung Galaxy Ace.
En ik krijg steeds berichten van 1200 dat mijn sms inbox vol zit en dat ik berichten moet verwijderen. maar als ik mijn inbox leeg haal kan ik nog steeds geen berichten ontvangen en krijg ik steeds meldingen dat hij nog steeds vol staat terwijl er niets in staat. hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Kijk eens in je outbox, of verzonden items. Die smsjes worden vaak ook meegeteld in je totaal.
13 jaar geleden
Beste,

Je kunt eventueel ook proberen het toestel te resetten naar de fabrieksinstellingen via Instellingen > Privacy > Standaardgegevens Herstellen.
Wij adviseren jou ook om media-bestanden op te slaan op een SD-kaart in plaats van op het toestel zelf.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een bericht van 1200 krijgt zit je wellicht bij Hi, KPN, Telfort of MTV mobile. Al heb je een MTV abonnement, kun je nog steeds ( en gratis ook nog eens ) met hetzelfde nummer bij Hi registeren en de "bewaarbox" aanzetten... gaan al je smsjes zo direct naar je bewaarbox. en kun je zoals het vorige bericht (Goeie tip!) je telefoon resetten naar fabrieksinstellingen. Een Galaxy Ace heb je VAST WEL een cd'tje bij gekregen, waarmee je sowieso Kies! kunt installeren.. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing