Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar een goedkope iPhone abbo?

Ik zoek een goedkope iPhone abbo waar bij ik niet veel bij hoef te betalen en die standaard voor 2 jaar ongeveer 34 tot 39€ per maand kost.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Kijk eens op studentmobiel.nl. Bij de abbo's van tele2. Er is nu een aktie waarbij je de eerste 9maanden minder dan de helft voor de abbo's betaalt. Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Simpel, Ben en Simyo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een internet abbo bij Ben.nl incl Ben 500 abbo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, heb er overheen gelezen, stom zeg!
Ik heb de iPhone 4 + een redelijk goedkoop abonnement van Tele2 op www.gsmwijzer.nl kunnen afsluiten. Misschien is dat wat voor je?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is niet helemaal duidelijk. Wil je ook nog een telefoon bij je abonnement? Wil je de iPhone 4 of de iPhone 4S? Voor de iPhone 4S met 300 belminuten en voldoende datalimiet is telfort het goedkoopste: http://mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoon-abonnementen-met-mobiel-internet

Voor 34 tot 39 per maand heb je te weinig belminuten. Je zou ook beter kunnen vergelijken op de totaalprijs over de gehele duur van het abonnement. Heb je daar al over nagedacht?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het echt goedkoop wilt, pak je het anders aan. Je gaat naar de bank en neemt een lening die even groot is als het bedrag dat jij voor een losse iPhone neer moet leggen. Dit bedrag deel je door 24 maanden en elke maand betaal je dit deel af aan de bank. Daarnaast neem je een goedkoop sim-only abonnement dat past bij jouw behoefte. Op deze manier bespaar je tussen de €200 en €400 op je kosten over die twee jaar. Wanneer je in je abonnement het toestel opneemt, sluit je namelijk ook een lening af, maar één waarbij het toestel je duurder wordt verkocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding