Waar een goedkope iPhone abbo?

Ik zoek een goedkope iPhone abbo waar bij ik niet veel bij hoef te betalen en die standaard voor 2 jaar ongeveer 34 tot 39€ per maand kost.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Kijk eens op studentmobiel.nl. Bij de abbo's van tele2. Er is nu een aktie waarbij je de eerste 9maanden minder dan de helft voor de abbo's betaalt. Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Simpel, Ben en Simyo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een internet abbo bij Ben.nl incl Ben 500 abbo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, heb er overheen gelezen, stom zeg!
Ik heb de iPhone 4 + een redelijk goedkoop abonnement van Tele2 op www.gsmwijzer.nl kunnen afsluiten. Misschien is dat wat voor je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vraag is niet helemaal duidelijk. Wil je ook nog een telefoon bij je abonnement? Wil je de iPhone 4 of de iPhone 4S? Voor de iPhone 4S met 300 belminuten en voldoende datalimiet is telfort het goedkoopste: http://mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoon-abonnementen-met-mobiel-internet

Voor 34 tot 39 per maand heb je te weinig belminuten. Je zou ook beter kunnen vergelijken op de totaalprijs over de gehele duur van het abonnement. Heb je daar al over nagedacht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het echt goedkoop wilt, pak je het anders aan. Je gaat naar de bank en neemt een lening die even groot is als het bedrag dat jij voor een losse iPhone neer moet leggen. Dit bedrag deel je door 24 maanden en elke maand betaal je dit deel af aan de bank. Daarnaast neem je een goedkoop sim-only abonnement dat past bij jouw behoefte. Op deze manier bespaar je tussen de €200 en €400 op je kosten over die twee jaar. Wanneer je in je abonnement het toestel opneemt, sluit je namelijk ook een lening af, maar één waarbij het toestel je duurder wordt verkocht.