is htc een vertrouwbaar gsm merk?
en bedoel dan alle type htc telefoons en ook de prijs kwaliteit verhouding en de levensduur en als er een goede site waar je dat ook allemaal kan na lezen is het ook prima
Batterij duur is in het begin goed maar gaat zeer snel achteruit daarna.
Tevens drukt HTC updates door voor HTC telefoons die niet gemaakt zijn voor dat soort updates en daar mee vernield HTC de gehele telefoon (waardoor ik de HTC heb terug gebracht daar ik er niks meer kon na die update en ben over gestapt op een ander merk)
Had ook vaak slecht bereik met de Magic waar andere telefoons wel een goed bereik hadden.
Een maat van mij had ook een HTC en die had er ook zeer veel problemen mee. Ik zelf zou je adviseren om een ander merk te nemen.
Nokia beviel mij ook altijd goed, batterij levensduur is wel langer bij Nokia dan bij andere telefoons.
Maar er komt een nieuwe soort batterij aan die zeer veel langer meegaat dan wat er tegenwoordig is. Een keuze is altijd persoonlijk en ik kan dus niet gaan zeggen neem dat merk of dat merk, elk merk heeft zijn voordelen en nadelen ensmaak verschilt.
Voordelen van Android telefoons is dat je een mega hoeveelheid gratis apps kunt downloaden (en als je thuis wifi hebt scheelt dat ook weer in de kosten van abos of prepaid), nadeel is dat er ook steeds meer rotzooi tussen komt te staan daar het open source is. Voor gemak en mooi beeld (HD) zou ik zelf gaan voor een Samsung, wil je degelijkheid hebben dan zou ik gaan voor een Nokia.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.