Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat als je van je t-Mobile extra punten meer korting op je factuur bestelt, dan het bedrag op de factuur bedraagt?

Ik heb best nog veel punten in mijn t-mobile extra staan. Die wil ik graag opmaken omdat ik mijn contract over een maand kan opzeggen.
Een optie die je kunt kiezen voor je gespaarde punten is: 25 euro korting op je factuur.
Ik neem aan dat je deze ook meerdere keren kunt bestellen, omdat je in het menu erna ook kunt aangeven welk aantal je van dit item wilt bestellen. Dit zal waarschijnlijk zo zijn omdat ze anders voor tig bedragen een keuzeoptie moeten maken in de shop.

Stel ik kies nu 3x een korting van 25 euro, en mijn factuur valt lager uit dan 75 euro. Wat gebeurt er dan? Vervalt de extra korting, vervalt zelfs 1 van de pakketjes van 25 euro, of krijg ik geld toe (zoals ik natuurlijk hoop)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Beste J0ve,

Volgens mijn weten kan je niet alle punten inleveren tot een negatief factuur bedrag. Wellicht dat je nog wat andere zaken kan kiezen zoals een bioscoop bon, Efteling kaartje of een leuke accessoire om het op te krijgen.
Wat aan het eind van het contract niet op is zou moeten vervallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing