Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Iphone 4s, Samsung Galaxy S2 of HTC Sensation XL?

Welke van deze modellen schikken het meest? Behuizing, Apps, gemakkelijkheid, prijs, camera, geluid. De iphone is daarentegen een stuk duurder dan de rest. Is dit een groot verschil tegenover de andere modellen?

Alle info is welkom, en graag beargumenteerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

De Samsung Galaxy S steekt er met kop en schouders bovenuit. Zie award van Tweakers van vorig jaar ...

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je echt niet met techniek overweg kan of zelfs bang bent van techniek dan is er misschien wat te zeggen voor een iPhone. Maar eigenlijk alleen als je bereid bent ALLES thuis Apple te maken, je PC, je printer, je wireless router, etc etc. En als je er eenmaal inzit, kom je er nooit meer uit.
Android (zoals op de Samsung) is een OPEN platform, werkt gewoon met ALLES goed samen (ook met een Apple computer)

Toegevoegd na 5 minuten:
beter Samsung dan Apple : verwisselbare batterij, uitbreidbaar geheugen, hogere resolutie, meer brightness in scherm (super AMOLED), DLNA ingebouwd, etc etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik uiteraard een Samsung Galaxy S2 welke ik uiterst fijn vind, ik vind het open source medium erg goed en ben niet graag gebonden aan 1 merk. Je kunt gewoon muziek downloaden en er op zetten en hebt geen speciale ''itunes'' voor nodig. Ook ligt de telefoon lekker in de hand en zit er een mooi groot scherm op. Veel mensen zeggen van ''vind je die telefoon niet te groot?'' nee, dit werkt zeer prettig, zeker met het kijken van video's of met filmen (8 megapixel camera, Full HD filmen) en je betaald niet geen 100 Euro voor 16 gb meer. Alle samsung galaxy S2's hebben allemaal gewoon 16GB wat al meer dan genoeg is en als dat het niet is koop je voor een paar tientjes er 32GB bij;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing