Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zit er een downloadlimiet op mijn telefoon abonnement? (meer uitleg)

Ik heb een HTC Wildfire S (Grey) en heb de provider Vodafone, waar ik een abonnement van heb. (deze site: http://www.dealdirect.nl/HTCWildfireSgrey)

Nu kon ik eerst wel downloaden in de Android Market, maar na een stuk of 25 downloads (ja, beetje veel) doet hij het niet meer.

Weten jullie misschien waar dit door komt? Ik zat te denken aan een downloadlimiet, maar kan hier niks over vinden op de site.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik download altijd via Wi-Fi.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
604

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Een telefoontje naar je provider en je weet het.
Je kunt ook proberen iets anders op het internet te doen, browsen bijvoorbeeld, werkt dat wel?
Of even op wifi verbinden, lukt t dan wel weer?
Daarmee weet je precies waar je probleem zit.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als jij via [je eigen?] wifi download dan heeft niemand daar iets mee te maken en zeker je provider niet.
Kun je nog wel browsen, email versturen, chatten etc?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
https://market.android.com/ is je beste bron, maar betrouwbaar? Dat is bij Android echt een probleem. Iedereen kan een applicatie in de market zetten en er is weinig tot geen controle op wat dat ding precies doet. Een groot [en in sommige gevallen prettig] verschil met de app store van Apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is er teminste niets met je internet verbinding aan de hand. Goed gedaan.
Als je een nieuwe applicatie download, of probeert te downloaden, zie je dan een foutmelding (ik denk dan aan geen ruimte off.iets in die richting) of zie je het download knopje niet meer?
In het eerste geval proberen een applicatie te verwijderen en nogmaals download starten.
In het tweede geval telefoon uit en aanzetten.
Laat je weten als het is gelukt?
Als je nog kunt internetten dan heb je waarschijnlijk geen beschikbare ruimte meer voor interne opslag op je telefoon. Check even of je deze apps ook kunt verplaatsen naar de SD-kaart die in je telefoon zit. Je kunt natuurlijk ook enkele apps die je haast niet gebruikt verwijderen en kijk dan of je weer kunt downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding