Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel ik koop in duitsland een gsm,kan ik die dan gewoon in nederland gebruiken ?

Of word ik omgeleid naar het duitse net en betaal voor alles het dubbele ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

De gsm zelf maakt niet uit dus die kan je gewoon zonder meer te hoeven betalen gebruiken maar al zit er ook een duitse simkaart in zal ik die vervangen voor een nederlandse want anders zal je onverwachts voor hoge kosten komen te staan

Toegevoegd na 10 uur:
Dus een abo afsluiten in duitsland en in nederland gebruiken zal ik niet doen maar je kan wel een simlock vrije gsm nemen en een nederlandse simkaart er in doen of een prepaid met een provider die je ook in nederland heb en er dan van de zelfde provider een nederlandse simkaart er in doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan gewoon, je moet daar natuurlijk niet een abonnement afsluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simlock vrij kan nooit kwaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Telefoon kun je hier gewoon kopen, maar ik zou er wel een Nederlandse simkaart / abonnement of prepaid- in doen. Anders lopen de kosten inderdaad behoorlijk op.

Je wordt niet omgeleid naar het Duitse net, maar naar het Nederlandse , en die omleiding kost altijd geld. Zoals je in Duitsland met je Nederlandse mobiel flink moet bijbetalen.

Niet doen dus ; waar ter wereld je je telefoon koopt maakt helemaal niks uit - als je de juiste lader maar hebt - maar je simkaart bepaalt binnen welk land je kunt bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing