Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn Samsung E1310B vraagt na mijn PIN- code een Netwerkblokkering? Hoe kom ik hieraan?

van mijn eigen telefoon zijn de batterijen leeg en ik heb nu dus de samsung e3130b. MAar hij vraagt na mijn pincode (voor sim) een netwerkblokkering. Ik heb een abbo bij VODAFONE.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betekent dat wellicht dat de andere telefoon die je wilt gebruiken een SIM-lock heeft van een andere provider? Legaal een SIM-Lock verwijderen kan na een jaar, door bij de provider de code voor unlocken op te vragen. Wellicht vraagt de telefoon nu om zo`n code?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

als de telefoon een jaar oud is kun je hem gratis simlock vrij maken. http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/ op die site vul je wat gegevens in, en vervolgens krijg je de code.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: