Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ervoor te zorgen dat ik kan pingen op een Blackberry curve 8520 met HI-prepay?

Mijn dochter heeft sinds kort een Blackberry curve 8520 met HI-prepay.
Nou wil ze kunnen pingen via wifi, maar we krijgen dat met geen mogelijkheid voor elkaar. Dat het mogelijk is hebben we bij een vriendin van haar al gezien op hetzelfde toestel. Op de Hi website staat dat ze een blackberry bundel maandelijks moet kopen van 12,50 per maand, maar dat is voor deze dame te duur, en omdat het ook zonder moet kunnen deze vraag.

Kan het zo zijn dat ze de blackberry bundel eenmalig neemt, zodat het pingen gaat werken en daarna de bundel niet meer neemt maar via wifi gaat pingen.

Op de Hi website wordt het ons niet geheel duidelijk of de blackberry bundel te verkrijgen is voor slechts 1 maand en daarna niet meer, anders zouden we dat wel gaan proberen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
980

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, je hebt Blackberry internet nodig om te kunnen pingen, Ook als je via wifi wilt pingen heb je toch die bundel nodig omdat je anders niet via de Blackberry server zit en pingen en msn en mail niet gaan werken.
Ze kan wel als ze al internet heeft op haar telefoon,deze om laten zetten naar Blackberry internet, deze vervangt dan het gewone internet abonnement.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze had dus al Blackberry internet begrijp ik nu uit de vraag. Helaas zal ze die elke maand weer opnieuw moeten opwaarderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze kan ook whatsapp op haar toestel installeren, dat werkt hetzelfde als ping, maar gaat wel via gewoon internet.. Pingen zonder BB internet kan niet..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HOHO STOP!

PING IS GRATIS, HET KAN OOK VIA WIFI!
Geen extra's bundels inschaken is allemaal onzinnig!

Ik ping OOK VIA WIFI!

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je je blackberry hebt kan het zijn dat je een brief hebt meegekregen waar een link instaat waar je je voor ping kan regristreren.

Ik heb kpn dus ik weet HI blackberry ping site niet. Als dit niet lukt bel dan naar de service die kunnen je ook die site geven.

Het is zegmaar een soort e-mail die je regristreert, en als je dat gedaan hebt doet je ping het.

Laat je niet gek maken! Pingen kan gewoon via wifi!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding