Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er vaste telefoons waar ik een simkaart in kan stoppen?

Ik wil graag een (goedkope) vaste telefoon, die ik kan bereiken met een 06 nummer. Ik ben al in het bezit van de simkaart, ik zoek alleen nog een goedkoop toestel. Bestaat zoiets en wat is het meest goedkope, maar toch betrouwbare toestel?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee dat lijkt me niet te kunnen, de sim-kaart is eigenlijk de koperlijn van de vaste telefoon... Dus de identificatie van een vaste telefoon is de koperlijn die daar en daar in een huis staat... Van een mobiele telefoon is alleen de sim-kaart de identificatie... Dus een vaste lijn met sim is dwaas en onmogelijk dus... Een sim-kaart is alleen voor mobiele telefoons... Dus tik een tweedehansje op de kop dan heb je wat je wilt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een 'vaste' telefoon met simkaart klinkt nogal tegenstrijdig.
Maar misschien zoek je wel zoiets:
(Lees meer...)
AWM
15 jaar geleden
Er zijn wel telefoons beschikbaar die in een vast vorm worden aangeboden waar je een Simkaart in kan stoppen.
Ik heb gezocht in mijn documentatie die ik vorig jaar van de CEBIT heb meegenomen. Helaas kon ik niet meer het merk boven water toveren.
Als je een SIM kaart hebt kun je ook een grotere mobiel kopen of een voor Senioren met grote knoppen.
En vervolgens is er nog VOIP. Als je via POIVY belt (veel goedkoper dan skype) kan je goedkoop naar vaste nummers bellen. De eerste 120 dagen zijn gratis na het storten van €10,-. Als je door je gratis minuten bent (300 per 7 dagen 120 dagen lang berekend over de laatste 7 dagen) betaal je nog geen cent dacht ik per minuut.

Andere optie is als je twee simms hebt een toestel te kopen die twee Simm kaarten kan ondersteunen. Kijk maar eens op de toegevoegde link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding