Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan een gsm tegen regen?

mag je verwachten dat een gsm tegen spetters regen kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet vrijwel zeker dat hier iets over vermeld staat in de documentatie die je bij de gsm hebt gekregen. Dit om fabrieksgarantie in te kunnen perken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De iPhone kan niet tegen de regen (volgens de specificaties van de fabrikant), dus kan de iPhone niet in de regen gebruikt worden. Ook andere gsm's zijn niet gemaakt om in de regen te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overigens, uit ervaring weet ik dat de iphone heel wat kan hebben. Ik heb dat ding al heel vaak gedurende een enorme hoosbui in mijn broekzak gehad, zonder nadelige gevolgen. Echter, de fabriek raadt het natuurlijk af, omdat als ze zouden zeggen dat ie er wél tegen kan, ze straks garantie moeten geven en geld terug moeten geven als een iphone kapot gaat door water schade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zeg ik :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iphone is gewoon spatwaterbestendig :p de mijne heeft ook al veel wateravontuurtjes beleefd :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees wel vaak dat iphone gebruikers water onder hun scherm hebben na een regenbui.
,Ja, mobiele telefoons worden getest op spatwater(regen) bestendigheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mobiele telefoons kunnen best tegen een bui, maar er zou wel water in de batterij kunnen komen o.i.d. In ieder geval zou ik hem niet te veel in de regen gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding