Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik mijn beltegoed niet opvragen (Blyk)?

Ik ben van Vodafone overgestapt naar Blyk, en heb mijn nummer over laten zetten. Eerder kon ik mijn beltegoed altijd opvragen via [*101#], maar nu mijn nummer is overgezet, lukt dit niet meer. Als ik nu mijn beltegoed wil opvragen, krijg ik de volgende melding: 'Dit nummer is geen Vodafone prepaid nummer.'
Naar [1200] bellen heeft ook geen zin; de verbinding wordt automatisch verbroken.
Heeft iemand ervaring en/of een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er toch iets misgegaan bij de overgang van Vodafone naar Blyk, want als je *101# belt hoor je een sms'je te krijgen met je beltegoed. Ik zou, via een vaste lijn, de Klantenservice van Vodafone even bellen (0900-0940; € 0,45 per gesprek) en tegelijkertijd Blyk mailen: http://www.blyk.nl/help/contact/
Pieter2011
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing