Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat bedoelen ze hier mee?

Ik vroeg me af wat ze bedoelen met internet only? Dat je alleen maar kan internetten? Ik snap het even niet hoor! Zie link:
http://www.kijkshop.nl/product/33530/4842-4868-4868/telecom/simlock-vrij/simlock-vrij/blackberry-gsm-telefoon-8520-curve-zwart/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

ja volgens mij gewoon dat je alleen kan internetten en niet dat je een abonnement hebt met belminuten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dan bedoelen ze dat je hem alleen op internet kan kopen die blackberry van de kijkshop. Heeft niks met het internet op je blackberry

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik had hem ook bestelt en ik kreeg 6 maanden internet en dan krijg je 1 gb en als je alleen ping en op twitter facebook hyves en af en toe internet dan zal je maximaal 2mb per dag gebruiken dat is echt niks. En als die 6 maanden over zijn dan kan je bij de t-mobile 15 euro betalen voor 3 maanden internet in nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiermee bedoelen ze dat hij alleen via internet te bestellen is. Als advies wil ik je meegeven dat hij ineens duurder geworden is bij de kijkshop want hij was in de aanbieding voor 159 euro. Bij Phonehouse bv is dit nog steeds het geval. Als je hem van T-mobile of Hi neemt dan heb je na de eerste keer opwaarderen 3 maanden gratis internet. Tot een maximaal verbruik van 1GB bij T-mobile en 500 mb bij HI in deze 3 maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat ook wel eens in een folder: web only. Dat is net als wat jij bedoelt met internet only. Het betekent gewoon dat je het alleen via internet kan kopen/bestellen, dus niet via de winkel zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing