Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de goedkoopste manier van internationaal bellen?

Ik wil bijvoorbeeld met een mobiele telefoon vanuit Zwitserland bellen naar de mobiel van mijn vriendin die in Nederland is. Wat is het goedkoopst? Is bellen via internet op je mobiel Nokia E71 ook al mogelijk?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Telefoons
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zie voor een goed site hieronder, klik aan de linkerkant op 'buitenland'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

skype,

er is toch altijd wel een internet cafe te vinden, daarbij hebben de meeste hotel tegenwoordig internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben veel in de bergen en hele kleine bergdorpje waar niet altijd zo 1 2 3 internetcafe's zijn. Verder wil ik niet alleen met mijn sociale leven in contact blijven zonder afhankelijk te zijn van interner maar ik wil ook contact houden met coaches, medische staf, sponsoren etcetra. Ik heb nu soms rekeningen gehad van € 500,- p. maand! Ik kan dat wel declareren maar dat gaat wel van me declaratie budget af dus ik dacht dat moet anders kunnen toch!?!
Ik begrijp uit je vraag dat je vriendin niet met je is meegekomen naar Geneve. Ik hoop dat je het er desondanks toch naar je zin zult hebben. Terug naar je vraag zou net als hierboven ook zeggen Skype.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha ja we gaan nog samen naar geneve haha. Maar ik ga zelf ook nog veel weg weer van de winter zonder haard vandaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zal wel koud worden zo zonder haard!
Het leuke van syp is: Ze hebben ook telefoons. Dus je kan gewoon een skype telefoon nemen. Betaal je een cent per minuut voor bellen zeg ik zo uit het hoofd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wij hebben een pakket van upc dan kan je supergoed koop naar heel europa bellen
( dus ook naar zwitzerland )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding