Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HELP. Mijn iPhone is op vakantie kapot gegaan. De iPhone is leeg geraakt, en nu kan ik hem niet meer opladen?

Hij heeft heel lang in de oplader gezeten maar hij gaat niet en en doet niks meer en zelfs de DFU mode helpt niet. Het betreft een iphone 4 met jailbraik. Wat raden jullie aan; om de iphone naar Apple te sturen of gewoon naar een ander reparatiecentrum. Het zal wel waterschade zijn, maar dat is het altijd. De iPhone is niet in contact met water geweest, maar als je 1 keer bent nat geregend is het al waterschade.. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Heb je de volgende opties al geprobeerd:

Optie 1) druk de power en home button tegelijk in totdat het logo verschijnt

Optie 2) open itunes, sluit kabeltje aan op pc maar nog niet op iphone, dan home button ingedrukt houden en ondertussen kabeltje in je iphone steken. Houd de homebutton ingedrukt tot de mogelijkheid om te herstellen verschijnt.

Optie 3) sluit je iphone met het kabeltje aan op je pc. Start je pc helemaal opnieuw op. nergens aanzitten ondertussen. Als de pc klaar is met starten de iphone niet loskoppelen, maar probeer hem nu eens aan te zetten.

Laat je even weten hoe het is afgelopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

3 redenen waarom hij niet gemaakt zal worden.
1. Je hebt geen garantie op waterschade.
2.als je je iphone jailbreakt vervalt je garantie.
3. Apple is gierig, het gebeurt zelden dat een ipod of iphone echt gratis gerepareerd word.

Dus eigenlijk kan je niet echt veel doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit had ik ook een keer wat je moet doen is heel lang op de home knop drukken en dat knopje boven samen drukken totdat je beeld ziet. Dan zal hij misschien dan pas opladfen of hij is dan klaar met opladen 1 van die 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing