hoe overtuig ik mijn ouders om een blackberry te kopen?
ik wil graag een nieuwe telefoon omdat die van mij niet zo mooi meer is
893
893 keer bekeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je er van om er zelf voor te gaan werken als je persé zo'n dure telefoon wil in plaats van je ouders te laten betalen? Wees tevreden met wat je van je ouders krijgt, of ga zelf het geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies Steesje. Je hoort het al. Alleen verwende kindjes krijgen van hun ouders een bb. Zelf werken, zelf sparen, zelf kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heerlijk, al die 14 jarige kinderen die een blackberry willen hebben om 'erbij' te horen. Je hebt vrijwel geen zak aan dat ding als je niet actief ben op twitter en facebook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@krekato ik ben 13, heb een twitter en facebook account en vind het hoogst irritand als mensen naar mijn blackberry kijken van: "bah, weer zo'n verwend kind" terwijl ik er keihard voor gewerkt heb in de vakantie. Drie dagen in de week om 7 uur opstaan in de vakantie. Dus ga mensen aub niet allemaal over één kam scheren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Leroy, er worden helemaal geen mensen over één kam geschoren. Jij hebt voor je BB gewerkt en daar zegt Krekatos niks van. Hij reageert op de vraag. Vind je de vragensteller zelf niet een beetje verwend klinken? Hij/zij wil zijn/haar ouders overtuigen om een Blackberry te kopen omdat de oude telefoon 'niet zo mooi meer is...' Daar krijg ik ook jeuk van. Als je iets wilt terwijl het niet nodig is, moet je zelf ook maar het geld ervoor verdienen. Ouders zijn geen pinautomaat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat leroyXD nu wel beseft dat ie misschien iets te fel uit de hoek kwam ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel goed natuurlijk dat je voor je eigen mobiel hebt gewerkt, dan heb je het natuurlijk van harte verdiend. Maar tegenwoordig zijn er allemaal kinderen die het willen hebben omdat ze er bij willen horen en omdat ze uiteindelijk willen dat hun ouders het gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker zelf kopen;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.