Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een BB en krijg een iPhone 4. Gaat het wel met de sim ?

Mijn broer heeft het aldoor over een iPhone abonnement maar ik heb een Vodafone Sim Only Bel+SMS+Web 300 abonnement met BlackBerry BLOX. Die kan ik toch uitschakelen als ik naar Vodafone bel en dan dat zeggen ? Kan dat en hoe gaat dat ? En dan ga ik een micro sim regelen in de Vodafone winkel in Groningen maar kan dat dat mijn kaartje dan in de iPhone 4 kan ? Dat micro sim kaartje ? Of gaat dat botsen ? Wat zijn dan de nadelen ? Dus een sim uit de BB naar de iPhone 4 ( wel micro sim ) met BB blox uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
633

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gewoon even naar de helpdesk bellen en zij helpen je dan verder om te zorgen dat alles helemaal goed zal werken op je nieuwe telefoon.

Daar zijn ze voor en moeten ze je mee kunnen helpen als helpdesk zijnde.

Ik ben van een android naar Blackberry gegaan en dat was binnen no-time gepiept. Stel gewoon elke vraag die in je op komt, daar zijn ze nou eenmaal voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
of was het Symbian? Wat het ook was, ik moest een ander Internet abonnement en weet ik het allemaal en ze hebben me netjes en snel geholpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een iPhone heeft een Microsim, een BlackBerry een gewone. Je kan dus best even Vodafone contacteren met de vraag of je een Microsim kan krijgen (Vodafone verkooppunt kan je daar bij helpen) - Elke microsim past in een iPhone als die sim-unlocked is - anders moet je die iPhone gekocht hebben bij Vodafone.

Zoiezo past je sim uit die blackberry niet in de iPhone.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding