Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kune je veel geld verdienen met het verkopen van een makkelijk te onthouden telefoonnummer?

iemand vertelde mij dat je voor een makkelijk telefoonnummer bv 0612345678 veel geld kunt krijgen als je je eigen telefoonnummer verkoopt, het schijnt dat de makkelijke telefoonnummers op zijn? bij pincodes van bankpassen lijken de moeilijke codes op te zijn.

Toegevoegd na 1 uur:
even een toelichting, ik heb net 3 nieuwe bankrekeningen geopend met daarin hele makkelijke pincodes, ook heb ik een nieuw telefoon abonnement geopend maar kreeg daarbij een moeilijk te onthouden telefoon nummer,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (2)

Zal ik je eens iets vertellen? Die 'makkelijke' telefoonnummers en pincodes worden niet gebruikt, omdat dit te gevoelig is in geval van diefstal etc.
Nu even antwoord op je vraag: nee dat krijg je niet, ten eerste omdat ze niet bestaan, en ten tweede: elk nummer of code is uiteindelijk makkelijk te onthouden dus het lijkt me niet dat mensen hier veel geld voor zóuden neertellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zo goed als onmogelijk om je nummer te verkopen, het nummer hoort bij jouw abonnement. Als je een prepaid toestel hebt zou het kunnen. Krijgt die persoon nog wel jaren telefoontjes omdat mensen zelfs uit hun hoofd het nummer nog weten te herinneren.

Er zijn 10.000 codes 0000-9999 voor bankpassen deze worden dus constant opnieuw uitgedeeld en dat maakt ook niks uit, jij kan makkelijk dezelfde code hebben als ik heb.

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens zullen een aantal van de 10.000 mogelijke codes niet uitgedeeld worden 0000 bijvoorbeeld, maar ik denk dat banken dat ook weer niet bekend maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing