Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welk goedkoop blackberry abonnement?

ik wil graag een witte bold 9780. prepaid lijkt me niet handig, want dan kost pingen zo veel. ik en mijn moeder vinden de bb sowieso al erg duur. ik sms veel, maar bel weinig. wat is dus het goedkoopste en beste abonnement? het liefst wil de bb er gratis bij.

Toegevoegd na 4 dagen:
mensen ik denk toch dat ik voor prepaid ga. :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

als je prepaid van vodafone hebt kun je voor 12,50 euro een maand internetten en dan heb je gratis pingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je student bent kan je een Studentenabonnement bij Hi nemen, 25eu per maand voor 60 minuten/ 120 sms + onbeperkt internet ;) en dan is je bb gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga op zoek naar een Sim Only abonnement.
Ik weet het niet zeker, maar mischien werkt een prepaid toestel wel als je er een simonly kaartje in doet van dezelfde provider.
anders zou ik kijken of je een losse blackberry kunt kopen zonder simlock.

ik gebruik zelf Simpel.nl en betaal maar 7,50 voor 300 minuten.
ik kan online zien hoeveel ik heb gebeld en ook een belplafond inschakelen als ik boven mijn budget bel dat ik die maand wordt geblokkeerd.
ik kan je het zeker aanraden!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze link is een aanbieding waarbij je een 2 jarig contract afsluit. Het eerste jaar betaal je 50 % .
Naast het abonnement heb je ook nog Blackberry internet nodig die je de gehele periode voor 5 euro per maand extra krijgt. Komt er op neer dat je het eerste jaar €14,75 + € 5,- Blackberry internet = €19,75 per maand betaalt. Het 2e jaar betaal je incl internet €34,50 per maand.
De Blackberry krijg je hier dan gratis bij.
http://www.typhone.nl/aanbiedingen/aanbieding-1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing