Waarom gaat de eerste factuur na een wijziging bij de KPN altijd fout?
Per 14 augustus heb ik mijn ADSL abonnement omgezet naar Internetplusbellen. Krijg ik gisteren nacht online de eerste factuur binnen. En zoals gebruikelijk gaat deze eerste factuur weer verschikkelijk fout. In plaats van de afgesproken 50% korting in de eerste 3 maanden krijg ik een toeslag van 25%. Vandaag gebeld met de KPN en na 5 keer doorverbinden en ruim drie kwartier in de wacht te hebben gestaan krijg ik iemand aan de lijn die het allemaal wel even ging aanpassen. Want de oorzaak is dat de administratie achter loopt...
Toen ik een jaar terug internet op mijn GSM erbij kreeg. Werd ik op de eerste factuur aangeslagen voor een bedrag van maar liefst 198 euro voor gebruikskosten. Reden: "U wilde het abonnement op de derde laten ingaan. Dus dat hebben wij verplaatst naar de eerste van de volgende maand. Want anders betaal je 9,95 voor een onvolledige maand." Op mijn tegenvraag: 'Dus dan laten jullie de klant 190 euro meer betalen?' Hadden ze dus geen antwoord...
En om de start van Digitenne anderhalf jaar terug maar niet te beginnen. Want die 99 euro voor een huurdecoder/tunner wacht ik nog steeds. Het automatisch incasseren was namelijk een vergissing...
Dus iemand een antwoord op de vraag: Waarom gaat de eerste factuur bij de KPN altijd fout?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.