Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Slechte accuduur, bij de 4 de aparte simkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Een touchscreen is niet heel fijn om lange stukken op te typen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is redelijk duur terwijl je voor minder geld ook bijv. De Galaxy s2 kan nemen. Verder Heeft de iphone veel apps die geld kosten (what'sapp, angry birds) in tegenstelling tot de android store waar deze faciliteiten gratis zijn. Maar de android market heeft wel minder apps dan itunes store..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, doordat de voorkant van glas is voorzien moet je altijd oppassen met laten vallen. Bij mij is de voorkant namelijk al 2 keer kapot gegaan. Het vervangen hiervan kost je bij de 3G en 3GS 30 euro en bij de iPhone 4 zelfs 125 euro.

Als je dus een beetje onhandig aangelegd bent en de telefoon vaak uit je handen laat vallen moet je jezelf nog maar eens goed afvragen of de iPhone wel de ideale telefoon is, het kan anders nog best wel eens een duur grapje worden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan geen sneltoetsen maken zoals op de blackberry. Op mijn blackberry heb ik ingesteld dat als ik "mvg" intoets dat dan de text volluit geschreven word.

een ander nadeel is dat de iphone erg verslavend is.
En de accu is altijd te snel leeg.
Ik kan langer met de accu van mijn blacberry doen dan van mijn iphone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee top telefoon! Verslavend en voor bijna alles wel een app te vinden. Lange teksten typen gaat prima en als je batterij snel leeg is betekent dat je er heel veel mee doet als spellen etc. Want als je niks doet gaat ie heel lang mee. Enige min punt wat ik me kan bedenken is dat je (zonder jailbraik) alleen standaard deuntjes hebt voor oa beltoon smstoon etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Geen UMTS ondersteuning: Het toestel kan enkel overweg met GPRS en EDGE netwerken. In Europa - en vooral in Nederland - betekent dit dat je aangewezen bent op het zeer trage GPRS voor je dataverkeer.
- Simkaart plaatsen is lastig: Slechts met een naald of een hele dunne paperclip is het mogelijk om de simkaart uit het toestel te krijgen.
- Geen aansluitmogelijkheid voor andere hoofdtelefoon: Doordat de aansluiting voor de hoofdtelefoon verdiept in het toestel ligt, kunnen de meeste andere (en wellicht betere) hoofdtelefoons niet op het toestel gebruikt worden.
- Kwaliteit speakers: De stereo speakers in het toestel vervormen bij een wat hoger volume.
- Schermtoetsenbord: Het virtuele schermtoetsenbord heeft eigenlijk nog iets de kleine blokjes, waardoor typen niet echt snel gaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
[lees 2e bron]
De iPhone kent ook nadelen. Zo heeft de camera slechts een resolutie van 2MP en wordt voor internet het EDGE-netwerk gebruikt. Dat is trager dan UMTS. Het toetsenbord is niet handig in gebruik, terwijl ook de batterijduur beter kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf een van de grootste nadelen vind is dat apple alles dichttimmert. Zo kun je met bluetooth alleen communiceren met andere iphone's en geeft apple weinig goedkeuring voor third party apparaten zoals bluetooth headsets etc (waardoor er weinig keus in is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 minpunt aan mijn Iphone is dat de sensor dat ik aan het bellen ben niet goed werkt, zodat mijn toestenbord aanspringt tijdens het belen.
Dat schijnt een probleem te zijn bij de Iphone 4.

Maar dat is voor mij geen reden om geen Iphone te willen, het is gewoon een superding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Itunes kan ook als nadeel worden gezien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk niet!! Hij is alleen glad, waardoor hij wel eens valt, maar ik vind dat hij niet snel kapotgaat..
Top telefoon en bij t- mobile ook niet duur met abonnement
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is weinig exclusief meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Belangrijkste min punt...het is een Apple

Dit betekend dat je er alleen mee kan werken met de software die apple goed genoeg vind voor de consument
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antenne-probleem iPhone 4: Als je de iPhone linksonder vasthoudt (kijkend naar de iPhone) valt je signaal na een tijdje weg. Een slordig mankement voor zo'n prestigieuze telefoon. Natuurlijk is dit de verhelpen met zgn. bumpers of hoesjes, maar voorkomen is beter dan genezen. Voor de rest is de iPhone erg snel, grafisch erg sterk en genoeg apps die de snelle iPhone goed tot zijn recht laten komen. Een ander nadeel is misschien het vastlopen bij het gebruiken van heeeeeel veel apps tegelijk en bij het proberen te verwijderen of slepen van apps. Voor de rest echt top!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een minpuntje van de Iphone is de hoge Sar-waarde, 3 tot 4 keer hoger dan een Galaxy. Dus waarschijnlijk ongezonder. Maar dat weten we over een aantal jaar pas zeker.

Op kieskeurig.nl kun je als zoekvoorkeur aangeven SAR-waarde onder de 0,4 W/kg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is zo dicht als maar kan, je kan er niets aan veranderen (zonder jailbreak)

Geen widgets, dit vind ik echt een groot voordeel aan android

iTunes, alles moet met iTunes. Zwaar irritant als het aan mij ligt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat ik zelf een groot nadeel vind aan Iphone is dat er geen "Flash" ondersteuning is. hierdoor werken veel uitgebreide websites niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing