Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn voicemailbox van mijn vaste lijn (Ziggo alles in een met telefonie) is geblokkeerd. Wat kan hieraan gedaan worden?

Mijn voicemailbox doet het al een hele tijd niet meer, sinds mijn dochter 'wat dingetjes uitgeprobeerd heeft'.

Ik heb hem via de selfservice al uit en weer aan gezet, ik hem m'n modem al gereset, de servicemannetjes hebben hem 'aan de andere kant' al gereset, maar hij blijft geblokkeerd. Als ik mijn voicemail bel, krijg ik een vriendelijke dame die me vertelt dat hij geblokkeerd is en dat ik contact op moet nemen met mijn telecomprovider. Wie weet wat er aan de hand kan zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

In de pdf handleiding heeft men het over 1233 bellen. Geen idee of U dat al heeft geprobeerd. Mogelijk heeft Uw dochter per ongeluk het opbellen naar service nummers 0800/0900 geblokkeerd:

https://static.ziggo.nl/images/handleiding-telefonie_tcm14-1922.pdf

Op Pagina 1.6.2 wordt het beluisteren van voicemail beschreven.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: