Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wrm gaat mijn blackberry niet aan ?

laatts was mijn batterij leeg dus ik deed hem uit en nu doe ik hem in de lader en ik krijg niet eens het tekende dat hij aan het laden is ik krijg helemaal niks meer het is gwn een zwart scherm ik heb hem pas 3 weken ofso en ik vind het echt stom !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
531

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Probeer de contacten van de batterij eens schoon te maken met een wattenstaafje o.i.d. Niet met water of vocht natuurlijk, maar gewoon even met het staafje over de contactjes. Mischien zijn ze vies o.i.d.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Controleer ook effe of je oplader wel werkt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén van de belangrijkste nadelen van lithium-ionenaccu's is dat je ze nooit leeg mag wegleggen maar ze direkt, nog binnen 5 minuten dient op te laden.
Ik heb defekte cellen vaak genoeg "gerepareerd" door er een zware stroomstoot kort door te jagen maar in de winkel zijn ze niet zo hulpvaardig en verkopen liever een nieuw accupack.
Overigens, sommige lithiumladers geven soms af en toe zelf al voorzichtig een stroomstootje: soms moet je wel 5 minuten wachten alvorens het laadproces nog op gang komt maar als hij niets doet dan heeft de chip 1 defekt celletje ontdekt en doet dan niks meer: nieuwe kopen want op accu's zit nooit garantie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding