Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik dat ik niemeer word gebeld door al die verkopers?

Ik word de heletijd gebelt door loterijen en van alles en nog wat omdat ze 'een aanbiding hebben'
Ik ben 15 dus ik heb er nooit wat aan maar hoe zorg ik dat ik niemeer word gebelt door
Al die verkopers?! Ik irriteer me er dood aan want ik word soms wel 5 keer op een dag gebelt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kunt je aanmelden bij het bel-me-niet register op deze pagina: https://www.bel-me-niet.nl/

Je maakt een account aan en kunt vervolgens telefoonnummers toevoegen en per categorie aanvinken waarover je niet meer gebeld wilt worden (allemaal neem ik aan :P)

Nadat je dit ingevoerd hebt, kan het een paar weken duren voor het allemaal verwerkt is.
Je kunt een vast nummer, maar ook een gsm nummer invoeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je bij het aanvragen van een product even niet oplet, kunnen ze je zo weer bellen. Je blokkering in het bel-me-niet register word voor die categorie dan opgegeven.
Beetje vervelend, maar kwestie van het vinkje weer terugzetten.

Ik heb het een tijdje geleden aangevraagd, en het is nu heerlijk rustig aan de telefoon :D
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je nummer veranderen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel-me-niet register?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt je inderdaad het beste aanmelden bij het belmeniet register. Dit kan via internet of telefonisch. Als het goed is word je doorgeschaleld als je door deze verkopers gebeld word en verteld dal je niet gebeld wilt worden. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel vervelend! Ik begrijp je helemaal. Het kan zijn dat je ooit op internet je telefoonnummer hebt gegeven bij een actie of reclame. Tip: geef nooit zomaar je telefoonnummer op anders krijg je dus dit. Daarnaast kan en mag een provider jou telefoonnummer in de telefoongids zetten als je daar geen bezwaar tegen maakt bij het begin van je abo. Daar maken call centers graag gebruik van. Geef dus aan je provider door dat je nummer prive is en niet aan derden doorgegeven mag worden.

Als het call center je belt zeg je dat je verwijderd wilt worden uit hun systeem.

Schrijf je in op bel me niet register. Het zal even duren maar over een tijdje ben je uit de callcenter lijst verdwenen en dan wordt je niet meer gebeld. Als ze je wel bellen dan kunnen ze een boete verwachten., dus dat weerhoud ze er hopelijk van.

Als laatste optie.. Neem een ander nummer en doe wat hier boven staat.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing