Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom foutmelding bij blyk

Ik heb sinds vorige week een simkaart van blyk.
Dat is een provider van vodafone, alleen dan krijg je 3000 smsjes en blyk-naar-blyk minuten gratis verdeeld over 3 maanden.
Ik ga naar de site en probeer mijn simkaart te activeren, nadat ik alle stappen heb gevolgd zegt ie dat er een foutmelding is. Die foutmelding is er al een hele week! Dus ik kan mijn simkaart niet activeren. Heeft iemand ervaring met blyk, of weet iemand wat er aan de hand is ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
652

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Mijn vriendin had dit ook, zij had gewoon nog een sim kaart besteld en deze deed het wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding