Is het belangrijk het beste mobiele netwerk te kiezen?
Ik wil een nieuw mobiel abonnement afsluiten en zit te twijfelen tussen Telfort en KPN (MTV). Nu lees ik dat KPN het beste mobiele netwerk van Nederland heeft, en Telfort op nummer 5 van de 6 staat. Dat klinkt niet goed. Is dit belangrijk bij het maken van mijn keus voor het gunstigste abonnement? (Ik woon in Nijmegen.)
Toegevoegd na 6 minuten:
By the way, het gaat niet om de prijs, want na alles helemaal uitgeplozen te hebben, kom ik op een prijsverschil van 1 euro per maand (bij beide scherpe aanbiedingen). Het gaat me erom of ik de kwaliteit van het netwerk nog moet meewegen in mijn beslissing.
Toegevoegd na 3 dagen:
Bedankt voor de antwoorden tot nu toe. Nog een reden waarom ik twijfelde is dat ik de afgelopen jaren bij Hi (KPN) was, maar thuis slechte ontvangst heb. Een helpdeskmedewerker van KPN zei van de week dat dat kan zijn omdat ik op de 12e verdieping woon, en de zendmasten naar beneden gericht zijn. Het wordt steeds ingewikkelder, maar het zou best het een en ander verklaren. Dan is voor mij dus zelfs het beste netwerk nog niet goed genoeg...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.