Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke prepaid aanbieder kan de goedkoopste zijn voor gesprekken en sms binnen Nederland en het buitenland?

Zoek een goedkope prepaid aanbieder.....
(geen abonnement)
Ik bel hooguit 5 keer per dag en verstuur hooguit 5 sms per dag,dus niet zo veel.
Ik wil een prepaid kaart waar het ook niet zo duur is om naar het buitenland te smsen of te bellen.
Gemiddeld koop ik 40 Euro beltegoed per maand maar soms wordt het ook 60 Euro per maand,dit vind ik nog redelijk duur.
Ik heb Telfort Prepaid,maar ben op zoek naar een goedkopere prepais aanbieder.
Heeft iemand een tip voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom?
Abos zijn hartstikke duur,en steed meer mensen krijgen meer kosten opgediend als dat ze hebben afgesproken met hun aanbieder,heb er slechte ervaringen mee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik zou je lebara adviseren. Vooral omdat je naar het buitenland wilt bellen/sms'en. Lebara heeft altijd leuke acties, nu kan je bijv voor 1 cent naar het buitenland bellen (vaste lijn) ze verdubbelen je beltegoed ten alle tijden, geven vaak extra beltegoed weg enz. Zit op het netwerk van KPN en is overal te verkrijgen. Je hebt iets goedkopere partijen maar die zitten of op een slecht netwerk of er is altijd iets loos waardoor je niet kan bellen en de klantenservice is er niet. Enne, bij lebara krijg je ook een gratis simkaart nu! Het is het proberen waard!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Aldi talk!

Werkt goed en is niet duur. Het enige minpuntje vind ik dat je beltegoed alleen bij de aldi kunt kopen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is Simyo iets voor je. Het is onderdeel van KPN (en heeft dus een goed netwerk), werkt met vaste tarieven en je rekent af per seconde.
http://www.simyo.nl/prepaid/vergelijk
Ik ben er in elk geval heel tevreden over, na jarenlange ellende met andere aanbieders vanwege de slechte ontvangst.
Als je alle tarieven wilt vergelijken, kijk dan even op deze site:
http://www.bellen.com/mobiel/belwijzer/?minutes=100&sms=0&voicemail=0&abonnement=False&prepaid=True
(Lees meer...)
Pieter2011
13 jaar geleden
Volgens mij kun je veel beter een ruim abonnement nemen. Bij Telfort krijg je een b.v. een abonnement voor 500 belminuten plus 1000 sms'jes voor 25,90 per maand.
Dat is 16 minuten per dag en 33 sms'jes per dag. Als je daarmee uit de voeten kunt, hoef je geen 40 of 60 euro te betalen. Dat is toch veel te veel?

Het beste is dat je krijg hoeveel minuten je per maand gebeld hebt in de afgelopen maanden, en hoeveel sms'jes je verstuurt. Dan kun je zien wat voor abonnement je nodig hebt, en dat bij de verschillende aanbieders vergelijken. Volgens mij moet je met een abonnement veel goedkoper uit kunnen komen dan met prepaid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sim only abonnement van bijvoorbeeld simpel telfort voor € 2,95 of simpel voor € 2,50 is veruit het goedkoopst. Als je echt geen abbo wil hebben is symyo volgens mij de beste deal

Toegevoegd na 28 seconden:
http://www.simyo.nl/selfcare/servlet/Start?utm_source=daisycon&utm_term=%WEBSITE_ID%
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wil ook naar het buitenland bellen en smsen schrijf je, dan adviseer ik je toch T-mobile Prepaid International.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: