Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik contact opnemen met Hollandsnieuwe?

Ik heb vandaag een hollandsnieuwe simkaart gekocht voor 8 euro. Tenminste, dat dacht ik. Ik heb betaald voor een eenjarig abonnement van 8 euro maar na de betaling stond een bevestiging van een tweejarig abonnement van 7 euro. En ik heb wel voor die van 8 euro betaald. Hierover wil ik contact opnemen met hollandsnieuwe maar ik kan niet vinden waar dat kan. Duswaar kan dat dan?

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is trouwens geen starttarief, want er kwam sowieso al 10 euro starttarief bij. Ik heb gewoon het verkeerde abonnement gekregen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
7.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Hier kan je uw vraag stellen en binnen de 2 dagen antwoord...

http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice;jsessionid=Nzm7NgNYG59nQ9F7d1ZfvzkJMyG13Mf0Tn6PBGkCfRvSMdzsm9Zn!-734227094
(Lees meer...)
13 jaar geleden
€8 is bij de meeste providers het start tarief, voor dingen als administratiekosten.
Ik denk niet dat je je geld kwijt bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hollandsnieuwe heeft een erg slechte klantenservice, daar zal wel geen budget voor zijn. Je kan een terugbel bericht invullen: http://www.hollandsnieuwe.nl/bel_mij_terug

Heb al wel van mensen gehoord dat daar vaak niet binnen 2 dagen op gereageerd word.. succes dus!

Mail: http://www.hollandsnieuwe.nl/customerService/askAQuestionForm.jsp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding