Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik contact opnemen met Hollandsnieuwe?

Ik heb vandaag een hollandsnieuwe simkaart gekocht voor 8 euro. Tenminste, dat dacht ik. Ik heb betaald voor een eenjarig abonnement van 8 euro maar na de betaling stond een bevestiging van een tweejarig abonnement van 7 euro. En ik heb wel voor die van 8 euro betaald. Hierover wil ik contact opnemen met hollandsnieuwe maar ik kan niet vinden waar dat kan. Duswaar kan dat dan?

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is trouwens geen starttarief, want er kwam sowieso al 10 euro starttarief bij. Ik heb gewoon het verkeerde abonnement gekregen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Hier kan je uw vraag stellen en binnen de 2 dagen antwoord...

http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice;jsessionid=Nzm7NgNYG59nQ9F7d1ZfvzkJMyG13Mf0Tn6PBGkCfRvSMdzsm9Zn!-734227094
14 jaar geleden
€8 is bij de meeste providers het start tarief, voor dingen als administratiekosten.
Ik denk niet dat je je geld kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hollandsnieuwe heeft een erg slechte klantenservice, daar zal wel geen budget voor zijn. Je kan een terugbel bericht invullen: http://www.hollandsnieuwe.nl/bel_mij_terug

Heb al wel van mensen gehoord dat daar vaak niet binnen 2 dagen op gereageerd word.. succes dus!

Mail: http://www.hollandsnieuwe.nl/customerService/askAQuestionForm.jsp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing