Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt het dat mijn Computer en iPhone niet goed met elkaar werke ?

Muziek werkt wel, Apps kan ik niet synchroniseren, dan moeten ineens alle Apps verwijderd worden? Vandaag maar 4.3.1 geüpdate wat helemaal fout ging, 2 uur bezig geweest om uit recovery mode te halen. Dit moest via een andere computer omdat de mijne het niet kon

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien vinden ze elkaar niet aardig?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Is het wel de computer waarmee je normaal synchroniseerd? En probeer is de functie 'zet aankopen over'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nog niet de gratis app die op de volgende website is te vinden op Uw iPhone ?

http://www.syncforlazy.com/

Als U hiermee aan de slag gaat ,zal het synchroniseren ook meteen vlotter én juist werken. In de Appstore moet U zoeken naar de gratis versie : My Synch For Lazy FREE.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb hetzelfde probleem gehad. Oplossing zat in het feit dat ik m'n iPhone op m'n USB aan de voorzijde van m'n pc had aangesloten. Ook toen kon hij apps niet synchroniseren. Vervolgens op de USB aan de achterzijde geprobeerd en zonder problemen. Zat in de voeding die via USB aan voorzijde doorgegeven werd...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel, ik heb m áltijd in de voorkant, ga het zeker proberen!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: