Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een losse telefoon (zonder abonnement) voor maximaal 200 euro en er moet wifi op zitten. Welke is het beste?

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
746

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Ik zou voor een android gaan. BB is ronduit slecht en een Apple krijg je niet voor dat geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kan niet worden gezegd wat het "beste" toestel is, het verschilt heel erg naar persoonlijke voorkeur.

Je hebt bijvoorbeeld de blackberry verslaafden, en de mensen die blackberry vreselijk vinden (te traag, en ongemakkelijk in gebruik)

Ik heb erg goede verhalen gehoord over de Lg KM900 Arena (€199,95)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens naar de samsung galaxy apollo! ik heb deze zelf ook en bevalt me prima! ik zit op mobiele site nu dus zul je zelf even moeten googlen ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
samsung galaxy apollo is een android toestel met wifi

Toegevoegd na 10 minuten:
ik kijk net op bol.com en ik zie daar de prijs 209 euro. dit is simlock vrij. ik heb hem goedkoper gekregen met simlock van t-mobile. ik weet helaas niet meer hoeveel dit scheelde
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samsung Wi-Fi zwart of wit lijkt op een BB HIJ IS GOED ik heb hem zelf niet maar hoot wel possitieve reackties maar je moet zelf weten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou dan voor een 2e hands iphone 3g gaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tweede hands is er voor dat geld heel veel keus.
Nieuw kun je een HTC Wildfire kiezen, hoewel het scherm niet zo heel groot is, is het een heerlijk toestel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna elke degelijke smartphone (en zelfs nieuwere dumbphones) zijn uitgerust met Wi-Fi. Echter is de losprijs meestal wel wat hoger dan €200,-.. even voor je gegoogeld en er blijkt toch meer dan genoeg keus te zijn: http://www.lossetelefoon.nl/?prijs=200

(Tip: Sony Ericsson X10 Mini!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blackberry curve 8520, 180 euro. TOP DING.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding